De kernwaarden van RethinkRebels zijn samenwerking, innovatie, positieve verandering, plezier en regeneratie, dit kan je terug zien in hun missie: ๐๐๐ฝ๐ฝ๐ผ๐ฟ๐ ๐ฏ๐ฟ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ ๐ถ๐ป ๐ฏ๐ฒ๐ฐ๐ผ๐บ๐ถ๐ป๐ด ๐บ๐ผ๐ฟ๐ฒ ๐ฐ๐ถ๐ฟ๐ฐ๐๐น๐ฎ๐ฟ ๐ฎ๐ป๐ฑ ๐ถ๐บ๐ฝ๐ฎ๐ฐ๐๐ณ๐๐น ๐ถ๐ป ๐ผ๐๐ฟ ๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ ๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ-๐ฐ๐ต๐ฎ๐ป๐ด๐ถ๐ป๐ด ๐๐ผ๐ฟ๐น๐ฑ.
Ze helpen sustainability managers om professionals te worden in de wereld van duurzame en circulaire mode. De merkidentiteit weerspiegelt hun missie op een levendige, kleurrijke en inspirerende manier. ๐๐ฆ๐ฃ๐ฆ๐ญ๐ด ๐ณ๐ฐ๐ค๐ฌ๐ช๐ฏ๐จ ๐ค๐ช๐ณ๐ค๐ถ๐ญ๐ข๐ณ๐ช๐ต๐บ ๐ช๐ฏ ๐ข ๐ค๐ฐ๐ฎ๐ฎ๐ฆ๐ณ๐ค๐ช๐ข๐ญ ๐ง๐ข๐ด๐ฉ๐ช๐ฐ๐ฏ ๐ช๐ฏ๐ฅ๐ถ๐ด๐ต๐ณ๐บ. ๐๐ โจ
Het was zo gaaf om de brand identity te bedenken, ontwerpen en uit te breiden. Heel tof om te werken voor een duurzaam bedrijf dat zich inzet voor een circulaire mode-industrie. Ik heb dit project gezamenlijk met Simon Weijers opgepakt - Hij is aan de slag gegaan met het design en de bouw van de website.
SlOGAN
Diensten
Klant